josefinedahlstedt

the reason is you

2010-01-21 @ 20:37:12



jag fotbadar just nu . ja, det är sa nt!sitter med ett va rmt och skönt fotbad. samtidigt så letar jag även efter det effektivaste sättet att ta sig till haga imorgon. det går.. inte bra. men jag får se till att komma på något bra sätt.
jo, för imorgon blire prova-på-dag på haga och det blir säkert kanon.
idag har jag haft en bra & trött dag. först en so-föreläsning som va trå..mindre kul. sen direkt till spinningen på friskis. vi skulle nämligen köra ett spinningpass med rektor stefan. det va tufft men sjukt roligt. andra gången i mitt liv som jag körde och jag diggar träningssättet, så det blir nog fler gånger.
äta, plugga, sitta kvar till tre, skratt, snö överallt, cykla hem. nu hemma har jag gjort... ingenting, absolut ingenting. bara tagit hand lite om mig själv. typ gjort en ansiktsmask och nu sitter jag som sagt och vårdar fötterna. sen innan jag går och sover ska jag testa oliv-olije knepet. alltså massera in olivoljia i hår topparna, sova med det och sen skölja ur det imorgonbitti. detta ska tydligen hjälpa mot slitna toppar så lets give it a try.
men ja, det va det jag hade att meddela idag men hare bra och sköt om er!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

spinningen var grymt skojj!

även haga... men jag kommer som sagt ha beslutsångest ett bra tag framöver!

2010-01-22 @ 19:12:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback