josefinedahlstedt

here without you baby

2010-01-25 @ 22:23:03

HELLO!
mitt internet funkr igår så nu får jag ta igen helgens försening. lördag blev tidig morgon och sen kväll. upp och hoppa vi halv nio, packa väskan och upp till tjalve för lördagar innebär lördagsträning! jag tema med lisa och vi sprang en 8 km bana i ett mysigt prat och bus- tempo. riktigt mysigt<3
sen vidare hem och fixa sig för tjugo i tre stod det en bil utanför som var för att plocka upp och för att sen åka vidare ut till norsholm där familjen roxner hade myst till det. jag lekte med disa och evelina, och det var mycket nöje. väldigt roligt hade vi. vi hade bland annat chees-ballz-ätar-tävling där segern gick till eve. sen fick vi ju oxå ett väldigt minnesvärt citat ' åh, det kommer jag ihåg!'... 'men du va ju inte ens med' . åhyes då börja vi skratta!
sen kom vi hem vid halv ett elr ngt, då (tjock som jag är) tog jag en kladdkake bit och myste framför ett 90210-avsnitt.
sovmorgon. elr mja, till kvart över tio iaf! sen träffa jag lisa och vi vandra ner till stan och cheka lite. ett fynd gjorde jag, nämligen ett par nya skor finns i min ägo nu. det var en riktigt härlig dag med lisa. om man bortser från min huvudvärk.
så kvällen spenderades med mamma framför en johan falk film, mycket trevligt.
idag har jag varit i skolan där jag faila på matteprovet elr iaf första uppgiften! jag är helt körd i hela huvet! sen blev att ha lite idrott, vi blev indelade i dansgrupper ochså. & nej min kordination är inte bra, inte bra nånstans faktiskt. klockan tre när vi sluta skynda jag mig upp på cykeln och kom då snabbt hem, käka och sen direkt upp till träningen med anna och lisa. vi hade även väldigt ovanligt besök. lixom alla va på mai ly, JULIA PHILIP! lixom vad har hänt, vad kan man vänta till nästa gång.? att gud är med på vår träning?!
när jag kom hem nu så drog vi iväg till maxi och skulle handla, vi kolla lite även i dom andra affärerna och fick på lindahls,- muuums! sen kom vi hem för drygt en timme sen, en lätt kvälsmat och nu ska jag kolla lite här och sen sleepa.

bara för att gäldja er lite extra kommer lite fina bider från lördag-kväll. enyoj!











Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback