josefinedahlstedt

en vanlig dag

2010-01-26 @ 19:43:42




halloj!
tjugosjätte januari har varit en toppen dag. vi har nu äntligen fixat toppenbandet till rockshowen, mja, men det blir säkert bra!  sen fick jag reda på gårdagens matteprov, 5 poäng från mvg. typ lite slarvfel så det ska nog gå att fixa upp till ett mvg hoppas jag! sen fick vi även reda på att det är vår tur att duellera i kockduellen imorgon. så jag, frida & eve satt kvar i skolan tilll typ halv fem kanske. det va typ vi, oskar, august och alla lärare kvar men det va najs och vi har nog ganska bra koll inför imorgon nu! sen va vi tvumgna att fixa lite prylar på stan för imorgon, det kommer bli kalasbra!
påvägen hem halka jag jätte nästan med cykeln eftersom gatorna är proppfulla med is överallt.
här i vårat hus har det fixats i köket, mamma lagde mat samtidigt som jag bakade maränger. marängerna svalnar just nu i köket men jag tror dom blev ganska bra iaf.
snart trorjag att jag ska lägga mig brevid mamma i sängen och titta på mästarnas mästare tillsammans.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

'ganska' kan man ju betona. haha... usch, är nervös som attan. *o vi får väl hoppas på att det går kalas'bra!

2010-01-27 @ 06:39:33

Postat av: eveBästis

sötnos på bild oxå. <3

2010-01-27 @ 06:40:04

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin bild! :D

2010-01-27 @ 07:20:15
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Postat av: Anonym

hej shit va fin blogg du har, hur är läget idag? =)

2010-01-27 @ 07:28:47
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback