josefinedahlstedt

ett glas fruktsoppa med ett rosa sugrör

2010-01-04 @ 21:33:38






oj,! här i mitt liv hare hänt grejjer :D
jag och lisa sov hos marcus, sen va jag och agnes på stan, käka och såg göta kanal 3 i söndag. sen sov hon här och det var supermysigt.
så idag har jag och agnes först mysit med frukostätande framför the green mile. vid tolv sen så lämnade agnes mig och jag städa mitt rum duktig som jag är, sen vid halv tre så vare bara att bege sig ut i kylan och där utanför var elin & lisa, vi väntade på anna och sen promenerade till bowlingen, påvägen mötte vi en hurtig marcus springa intervaller med sin fader, tommy.
- och mja, jag suger på bowling är en sak som är säker iaf. elin va fett grymmast. värsta skills.
sen vidare till gymmet som ligger precis brevid, det var tufft men riktigt najs! och vi var alla väldigt enormt duktiga. vi avslutade med stretchning och sen vidare hem till lite mat och har nyss sett på wallander med min mamma. det var riktigt mysigt och filmen var bra.
nu ska väl inte göra mycket utan tagga längdskidor imorgonbitti och sen vidare till söderköping och buus med anna, karin & amandaa! (Y)

I'M HOPE YOU ARE FINE DEAR!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback