josefinedahlstedt

hero of war

2010-01-22 @ 23:03:38

trött. träning imorgonbitti.  så snart blire att hoppa i sängs och få några timmars sömn så jag orkar mig upp ur sängen imorgon.
jag har idag varit på haga, det va väl bra.. antar jag men ouh jag vet inte vart jag vill gå! haga/kunskap? men efter haga drog jag, frida, bella, eve och emelie till stan och cheka & jag gjorde värsta fyndet på monki! en tröja som skulle kostat 350:- gav jag 87,5 :- fööör! damn vad jag är duktigt på att fynda!
hem och träffa lisa, så nu har hela eftermiddagen och kvällen spenderats med henne. chipsätning och lets dance-tittande tsm och även med mamma & gustav. myys.
men nu antar jag att jag ska stänga av datorn snart och krypa ner under täcket.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bella

kunskap min vän <3

2010-01-23 @ 23:10:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback