josefinedahlstedt

i hope you don't mind

2010-01-19 @ 20:08:44

jag är trött! väldigt trött tillochmed. men inte så konstigt med tanke på att jag har varit i skolan hela dagen. det var språkdag. först ungerska med stefan sen tyska-film, spanska pass och sen salsa med den spanska bögen som va dansk! haha, dansen var välidgt svår & jag sög! menmen, det va ganska kul iaf. lite huvudvärk avr sånt man fick leva med under dagen. ajustä, dagen har oxå bestått av snöbollskrig! grymt kul. liiite mullningar här och där. och jag blev mulad typ tjogotretusen gånger, men guuud- jag älskar snäbollskrig.
men eve följde med mig hem och vi åt gott mellis med rostade mackor och dricka. vi satt och prata länge och tillslut kom vi fram till att vi skulle ta en liten promenad.. 7 km blev det tillslut räkna jag ut nu! ja, man blev lite trött i bena på slutet sådär. men riktigt skönt att komma ut och röra på sig och prata! prata om allt mellan himmel och jord.. jag är så tacksam över att jag har dig, att du förstår mig och lyssnar på mig evelina<3
men tack och hej. nu ska jag sepå mästarnas mästare och sen sova!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

du är ju bara allt för bäst josefine!

även denna dag var kanonkul! mktmkt tack vare dig <3

szeretlek! (a)

2010-01-19 @ 21:29:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback