josefinedahlstedt

i need a hero

2010-01-05 @ 11:00:28

TJOHEJ! :D
det planerade skidpasset ställdes tyvär in imorse pga kylan.... trist!  menmen, inget att sörja över, bara ta nya tag. jag fick ju trots allt sovmorgon tack vare det. så upp vid tie istället och duscha.nu sitter jag här duschad och fixad. så snart ska jag gå ner till köket och fixa iordning en smaskig frukost.
och vid ett sen ska jag träffa karin vid resecenrum så tar vi bussen mot anna i söderköping, och vänta det blir bättre.. amanda ska dit oxå!  vilken ubertrevligdag/kväll/natt/morgon/förmiddag det kommer bli. jag kan inte tänka mig en bättre avslutning på detta alldeles för korta lov. lixom,- jag har inte ens hunnit åka till yxbacken och åkt skidor, jag förstår inte hur det kan bli så. alltså, jag är ju huuur skidsugen som helst! men är lovet fullproppat med andra härliga aktiviter så är det lätt hänt. men nån gång snarast SKA  jag bege mig ut till backen och åka som en apa.
men nu ska väl jag fortsätta med mina sysslor, typ äta frukost och sånt trams,- fast jag gillar frukost.

TAKE CARE!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback