josefinedahlstedt

i wanna dance with somebody

2010-01-14 @ 21:55:43

träning idag med sok!
riktigt kul!!!!!! jag tema med kakan och vi ägde lätt alla.... elr mja, inte lisa & elin! det var skitkul, typ stadsorientering med 2 'kartbyten' och orättvisa gafflingar, men självklart. eftersom jag är bäst så fick jag dom korta gafflingar. menmen, vi var ute och lunkade i en timme bland söderköpings gator.  sen när vi var i mål blev det duschning och snack! vi är riktigt grymma på det faktiskt.
sen hem och nu har vi käkat baguett, muums!
skolan har rullat på idag, det har väl inte hänt något fantastiskt kul, men det har varit en helt normal kul dag. en en normal kul dag är lixom kul!
påvägen hem så stannade jag vi ett litet bageri och köpte hem varsinn semla åt mig, mamma och philip som vi myste med.
ett ord som kan summera denna dag skulle nog vara: perfekt!


bästa teamet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback