josefinedahlstedt

i'm free fallin

2010-01-27 @ 20:09:41

maha! jag tycker att all snö gör det lite svårt att cykla.
ja, man skulle kunna säga att jag stötte på vissa problem på hemfärden idag. men det gick ganska bra iaf och jag kom hem levande.
skolan va mycket trevlig idag, hela dagen bestog i stort sett bara utav hemkunskap. vi var duktiga och klanta oss inte jättemycket. det blev tillochmed gott, tänk att vi kunde omvandla den äckliga fisken till god fisk. vi måste ju vara one of a kind.
sen vare lite ritning utav min finfina fisk. den är söt... elr jag mena stört ful! men jag kämpar väl på och hoppas den kan bli lite fin, även fast jag redan insett att det är ett hopplöst fall. men jag ska göra mitt bästa.
efter skolan vandra jag, frida, eve och simon på staden. elr eve & simon stack väldigt fort men jag och frida tittade lite och så. hitta inget kul alls. fast är riktigt sugen på lite härliga vår kläder nu, fast alltså jag gillar vintern det gör jag verkligen. men vår är mysigt, man kan ta av sig den tjocka jackan och ouh allt sånt! vinter är mysigt när man är redo för den. när man lixom proppar på sg kläder och ger sig ut i snön och leker, åker pulka elr skidor! då är vintern och snön oslagbar!!!!
nu är mina naglar röda och jag är redo för morgondagen, redo för prova-på-dag-på-kunskap. ja, ska bli trevligt och cheka läget där lixom.
japp, så är det här i mitt liv för tillfället. mycket trevligt om jag får säja vad jag tycker mitt största bekymmer är bara hur jag ska ta mig till skolan imorgon.. snöar det hela natten så kommer det inte hinnas skottas på gator vilket gör det svårt att cykla. men jag orkar inte åka buss, det tar längre tid och är jobbigt plus att jag måste gå upp tidigare. som om inte kvart över sju är tidigt! nae, lite barmark på gatorna till skolan skulle va bra men förövrigt kan det vara massa snö överallt.



konfermation tvåtusenåtta.
jag saknar det!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: brggrn

KONFA

2010-01-28 @ 17:20:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback