josefinedahlstedt

it's all inside us

2010-01-18 @ 22:51:54

GAAAAH! dålig stil där att inte helena jansson vann jerringpriset! hon var lätt värt det. men helena jonsson var oxå värdig vinnar,- om man jämnför med tvåan zlatan så är hon obeskrivligt underbart bäääst!
jo, men det är så jag har spenderat min kväll. tittandes på idrottsgalan med mamma. och innan det så var vi och fikade hos mormor eftersom det är hennes födelsedag idag! Och annas! SÅ HIPP HIPP HURRA! :D
dagen har varit som alla andra dagar i mitt liv ungefär,.. jag gick upp, cyklade till skolan, hade roligt i skolan,- elr mja. idag var det extra roligt i skolan! för vi hade nämligen ett rejält snöbollskrig på väg tebax från lunchen och det var huuur kul som helst. men när vi sedan var inne i skolan igen kände vi inte för att sluta så det hela fortsatte i ett vattenkrig. och roligaste var ju när eve tänkte kasta på sebbe... men sebbe flyttar på sig och vem står bakom sebbe jo, JAG! så allt vatten hamnar på mig ist.. ganske suveränt roligt iaf för jag va ju redan kanonblöt så det va ingen fara. men detta gjorde skoldagen bättre än bäst! efter skolan begav jag mig hemmåt på cykeln i snö vädret. käka lite mumsig mat och sen så ringde det på dörren och där stod självaste födelsedagsbarnet anna som jag vandrade upp till träningen med. vi kämpade på enormt bra och jag känner mig mycket starkare nu.
jo men så har min dag sett ut i stort sett! mycket trevlig dag och imorgon taggar vi språåkdag! ÅH YES!

självaste födelsedagsbarnet & jag på gm i sommras.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

tihi, flåt bäsits (a)

2010-01-19 @ 21:27:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback