josefinedahlstedt

just once in a life time

2010-01-12 @ 21:22:12

tjatja!
ännu en gång sitter jag här framför datorn. och tänker att det är dags att uppdatera bloggen. so here i am.
men en en sak är anorlunda idag, för idag, just nu sitter jag i mina nya tröja. min nya fred perry-tröja som jag (pappa) inhandlade idag.

jag tänkte att jag skulle ta en riktigt lång sovmorgon imorse.. men det måste vara något fel på mig, jag kan lixom inte sova länge på morgonen,- men det är väl ganska bra det.
men början av dagen spenderades iaf i sängen och tittande av gosip girl- avsnitt! mycket nöje.
men tillslut var det dags att pallra sig upp ur sängen och göra liite nytta. aja, tiden rusa förbi och tillslut så var klockan 3 och dags att gå. för jag skulle nämligen ha utvecklingssamta klockan 4. fabbe och jag börjar gå, gå mot mormor för att först lämna honom där och jag fick även hjälpa henne med lite tekniska makapärer, typ hennes telefonsvarare.
aja, sen vidare till skolan. där träffade jag pappa och vi vandre tillsammans upp högst upp.
vi hade utvecklingssamtal och det gick bra... antar jag. det va som vanligt lixom.
efter det kände vi att vi ville göra något. så vi hoppa in i bilen och körde ut till maxi. på maxi titta vi lite i affärerna och där va där vi hitta fred perry-tröjan och även en gul sport-bh för femtio kronor, värsta kapet!
sen handlade vi lite på ica och sånt. riktig rolig eftermiddag med pappa, och ja, vi har samma humor.
jo men nu skulle jag vilja säja att jag faktiskt lyckas med min grundtanke, att uppdater bloggen!
så nu ska jag fortsätta leva mitt härliga liv.


jag tycker att denna roliga bild passar denna roliga dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback