josefinedahlstedt

look at me, i'm on...

2010-01-20 @ 19:34:47

jag har pluggat som bara den nu! två timmar har jag suttit med huvuet i samhällsboken. men nu har jag iaf läst alla trettiosju sidor. (fast jag fatta typ bara hälften).

efter allt plugg så fortsatte jag med mina duktigheter och bytte lakan och fixa iordning kläderna i mitt rum som låg överallt. sen en snabb dusch och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar! en riktigt duktig eftermiddag alltså.
skolan var trots allt ganska slapp. det hela började med att jobba(?) svenska, ae inget vettigt gjort! men sen vare lunch på donken. upp för att rita på min fina serie-fisk..elr nu ljög jag. den är inte fin. inte alls. men sen var jag tvungen att stanna tills klockan tre. jag hade ph och aa, det funka!
cykla hem och sen hade jag denna super-effektiva eftermiddagen! så nu ska jag äta, titta på de senaste paradise hotel avsnitten som jag har missat och sen blire att somna gott.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback