josefinedahlstedt

one more time

2010-01-31 @ 00:54:21

åh nej! nu inser jag att jag har glömt kameran där nere i min jackficka och det är släkct och läskigt där nere så jag vågar inte hämta den. jag som hade tänkt och lägga in alla snygga bilder som fotades i vrinnevibacken idag med eve och sara!
men nae, det får vi alltså fixa imorgon. den som väntar på något gott vänatr ju aldrig för länge så ni får hålla ut!
men nu ska jag nog krypa ner under täcker och sätta på en riktigt bra film för jag är inte trött och verkligen på mys humör.
fast det har varit en riktigt myskväll! vi har snackat, tittat på robinson (första och sista gången jag titta) och gud va vi har haft det helt underbart.
och vi hade enormt kul i vrinnevibacken med pulkaåkningen, jag åkte ner för HELA backen med tefat utan att dö! fast sen åkte jag i ett hopp och min svanskota är total krossad nu, auch!
men nu bilre movie-time!


toppenbrudarna!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

åh gu va det va roligt!! <3

2010-01-31 @ 14:31:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback