josefinedahlstedt

please don't leave me

2010-01-07 @ 20:00:20

första dagen i skolan efter lovet. sjuk segt.
men jag överlevde iaf och allt plugg är redan i full gång, iaf för mig som har typ 26(!!!!!!!!!) steg att göra den här terminen. jo, jag vet ganska omöjligt & jag kommer defenitift faila. men man kanske kan hoppa över nått steg nånstans . HOPPAS*
men dagen rulla förbi snabbt och jag har väl inte hunnit med så mycket. jag vakna av att det var enormt kyligt i mitt rum eftersom att jag hade haft öppet fönster, pappa kommer inte och stänger och lägger på mig ett extra täcke. men då var det tyvär bara 15 minuter kvar i den varma sängen. usch, jag hade inte alls nån lust att stiga upp i det kalla rummet. but i did it and i survived!
fortsättning på det kyliga temat,- ut i all snö, hoppa på cyklen och börja trampa mot skolan. och jag ramlade inte en ända gång.
sen var det trevligt i skolan med alla. sen en cykeltur hem även då utan att ramla.
hemma perfekt till herrarnas skidskytte-stafett, värsta tajmingen. så mellis framför tven och sen slappa farmför tven i mammas och pappas säng. sen kom även pappa och sällskapade mig, trevligt trevligt.
& jag har nu försökt jobba matte, men jag fattar ju inget! träddiagram och sanolikhet är såå inte min grej! men jag ska kämpa så jag inte behöver köpa cola till bella, - men jag är stark, jag kan klara det här!!!

gm sommaren tvåtusennio


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: BELLA

du kommer behöva köpa en cola åt mig ändå.. jag har ju trots allt bara 19 steg och någon annan person 26 steg ;)



lägg märke till att jag kom ihåg namn :O:O:O

2010-01-08 @ 21:29:53
URL: http://APA.SE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback