josefinedahlstedt

heaven dosen't seem far away

2010-01-31 @ 19:51:32

Hola!
jag mår bra och jag har haft en lugn dag med plugg och lite motionerande.
bra start genom en skön sovmorgon och en mumsig frukost.
sen en hel massa matte-plugg. sen vid halv två gav jag och pappa oss ut på en två-timmars-promenad. riktigt mysigt, vi gick runt stan och lite sånt sen så stanna vi även och fika på våffelstugan hur mysigt och gott som helst. det satt riktigt fint med en smaskig våffla och varm choklad efter ett dags vandrande i kylan. enhel del snack blev det.
sen hem igen och fortsätta med matte-pluggandet. sen käka vi kanon-god lasange till kvällsmat.
nu har jag ätit en kanelbulle som var good, snart blir det att cheka blåsningen och sånt. sen får vi se vad livet har att bjuda på..?  men det blir säkert bra.


bror, jag & fader

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback