josefinedahlstedt

with or without you

2010-01-15 @ 22:45:16

yxbacken för hela slanten!
damn va det var roligt, hela kvällen har spenderats i yxbacken med trevliga, sociala, roliga, knäppa, söta apor<3 nae, men lite folk från skola och kvällen var lixom bättre än bäst!
sen så körde vi ju även race och ni kan nog lista ut att Jag, josefine dahlstedt vann. ingen förvåning.  men de tre timmar som backen var öppen lixom bara ruusa iväg. helt plötsligt bara släcktes allt! för vi va mitt i familjebacken och alla lampor bara släcktes... menmen vi hitta ner iallafall!
nu är hela jag lite småseg och så. det skulle sitta riktigt fint med sovmorgon imorgon, men nej! för imorgon äre bara att försöka hoppa upp ur sängen vid en sådär halv nio och sen ge sig ut på träning, sen blire mat & sedan vidaree till busfabriken! JÄÄIJ!
men nu blire väl att sega lite vid datan och sen krypa till sängs,- det låter ju toppen när man tänker efter!
men superdupertoppenmegabäst-dag!


eftersom det aldrig blev fototajm idag blire en gammal yxbackenbild...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

Grym kväll! Bara att jag är massamassa sjuk nu, men det var det värt!!! <3

2010-01-16 @ 14:26:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback