josefinedahlstedt

you only live once

2010-01-28 @ 20:23:20

HUVUDVÄRK i hela huvet!
auch, inte kul. trött är jag oxå, vill krypa ner undert täcket och sova snarast.
så, hur har min dag varit kan man tänka då? jodå, den har varit finfin. fick skjus till skolan idag, mycket uppskattat. sen jobba jag på lite sådär och redovisa 26 i svenska. efter lunch så var det sim sagt prova på dag på kunskap och tyvär kändes det bra där så nu står jag inför ett svårt val mellan haga och kunskap? och jag kommer aldrig kunna bestäma mig, båda känns bra på sina sätt. aa, usch väldigt jobbigt känns det nu. men aah, det har valet är ju inte så viktigt men ändå för elr senare måste jag ju bestäma mig.
sen åkte jag med bussen hem och jag lyckades komma ut eftr lite pressning, pjew!
nu har jag jobbat, jobbat och bakat pizza till mig och broder, den blev god.
men nu ska jag avrunda dagen och läsa igenom lite sidor om ekonomin innan jag stänger ögonen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa

Ta kunskap haga är läskigt man känner sig ut tittad där...väljer du rätt får du det skönt i 3:an

2010-01-28 @ 20:41:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback