josefinedahlstedt

en stor saknad och ett städat rum

2010-03-07 @ 21:08:20


ja gud vad jag saknar agnes alltså!
men nu har vi bestämt att vi ska träffas typ nästa vecka och ta en fika efter skolan så att vi kan prata och så får jag överlämna min lilla present.

 

min helg då,- vädligt trist! jag har inte gjort mycket alls. bara varit hemma och tagit det lungt, inte ett dugg kul faktiskt. jag vill att det ska hända massa saker hela tiden, då trivs jag! men som sagt jag har ju iaf börjat på min novell idag och jag har kommit ungefär halvvägs nu, bra det iaf! och nu blev jag precis klar med rensnigen av bilder här på datorn, elr mja inte resning men jag fixa lite med mapparna ochså för jag hade typ tusen olika mappar innan. jag hoppas att det kan bli lite lättre att hitta de bilder man söker nu då!
andra avenyn och godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback