josefinedahlstedt

hey there!

2010-03-03 @ 20:11:23


nån som klagar på dålig uppdateringa, JA! alla mina 11a läsare är tydligen besvikna... elr en utav dom iaf.
så i mitt superduperintressanta liv har det hänt en del. igår så besökte jag nämligen romme och det var helt kanon! mja, det hela börja inte alls så bra. det var så att det bara kom tre bussar ist för fyra. vi nior fick pressa oss in i dom andra. men vissa, typ jag hamna utan plats i nån av bussarna. tolv tjejor plus bengt stod då kvar på gammla torget när de tre andra bussarna åkte. 45 minuters väntan, nejdå inte alls kallt. tror inte det ni för så va det inte! tillslut kom iaf en buss med john bauergymnasie-elever från linköping och hämta upp oss. men väl framme i romme så hade vår superchaufför kört ifatt två utav bussarna, det va ju kanon! fatta att vi kom ikapp typ 45 minuter!
hela dagen spenderades i backen, inte ens lunch hann jag med. neb mat, vad är det för trams? sånt kan man klara sig utan. super väder gjorde det till världens super kanon dag och jag hade så roligt.
nu idag så har jag haft np i svenska, muntligt. det var konstigt och jag antar att jag bara yra. men ae, det blev som det blev. så nu taggar vi nationella i spanska nästa vecka, YEAH! jag är ju verkligen grym på spanska så det kan ju inte bli bättre.
sen fick jag oxå reda på att vi coolingar som ska till tänndalen åker redan på fredagen vecka 11 så vi får en extra skiddag, how great? ni slipper mig en hel halv dag extra! ta vara på tiden utan mig, maha. lisa däremt och även restan av den familjen får stå ut med mig en hel vecka, dom kan inte få det läät. men jag ska försöka va lite normal så att dom kan ta sig igenom denna vecka utan större bekymmer. jag längtar som ett djur till tänndalen, jag är super säker på att den inte kan bli annat än bäst!

josefine & bästastevän som nu taggar tänndalen!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: BELLA

jag tänker klaga till du inser att 1 inlägg var 3 dag inte räcker :)



PUSS SNYGGING

2010-03-03 @ 20:14:53
URL: http://isabellafrid.blogg.se/

Postat av: BELLA

sv: JA TYP :D

2010-03-03 @ 20:37:33
URL: http://isabellafrid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback