josefinedahlstedt

jag är så nöjd, nöjd, nöjd, nöjd...

2010-03-11 @ 21:36:17

jag mår så sjukt bra och livet är allmänt underbart!
hela förmiddagen har dock bestått utav nationella i spanska, gick inte bra men nu är det gjort, pjew! sen har jag forsatt tråda på min lilla ståltråds-bertil, riktigt snyggt blir det.
sen vinglade jag fram på cykeln ända hem utan att dö. äta, lite tid framför datorn och packning! sedan bar det av till söderköping för den sista nattcupen..  lite trist att det va sista! men prisutdelning blev det och en vit funktionärströja från NT-knatet finns nu i min ägo, tjhooo.
och imorgon taggar vi spexfoto och ja, vi kommer vara dom absolut snyggaste gud skådat!

HE-HE-HE!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

HE-HE-HE!

2010-03-12 @ 06:18:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback