josefinedahlstedt

ropa till gud över hela vår jord....

2010-03-10 @ 21:39:19

har varit en riktig kanondag!
studiedagen idag har kännts väldigt skön och behövlig.
den spenderades på ett kanonsätt tillsammans med sara och evelina. vi har färgat hår på evelina, lagat god spagHetti och köttfärssås, snackat som bara den och har haft en super mysig dag!  sen va det världens mysigaste väder när jag vandrade till sara, ÅH vilka vårkänslor. men samtidigt känns det lite tråkigt att all denna snö som ger möjlighet till skidåkning, pulkaåkning och snöbollskrig är på väg att försvinna...
men jag längatar till en mysig vår och sen en superhärlig sommar!! och det allra bästa är att vi har nationellaprov i spanska imorgon, YEEEAH I LIKE IT SOOO MUCH! jag kommer helt klart var obeskrivligt grym vill jag lova!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

grymt söt bild!! haha,

*har haft en kanondag med er tjejer!

2010-03-11 @ 18:10:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback