josefinedahlstedt

so happy togheter

2010-03-29 @ 22:37:09

 

tjabbatjena!
är sitter jag och mår bra, men samtidigt väldigt stressad. jag har nu tyvär insett att jag har en massa plugg att bli klar med, massa att fixa för att inte vara en utav dom nio som inte kommer in på nv på haga... men det är faktiskt en hel del nu och jag får inget gjort. jag har ingen energi kvar att lägga på plugget, jag tänker att jag ska bli klar med det och det men allt är fortfarande kvar! men jag börjar iaf blir relativt klar med min novell nu och så har jag idag gjort det skriftliga delen i engelska NP. jag fick en ganska bra text så men antagligen en hel massa stevfel och allt vad man kan få fel på, men nu är det gjort och det betyder att det bara är alla matte delar och no;n kvar, känns skönt det iaf! men jag måste oxå se till att komma igång med kursen och göra labb och allt, sen matten oxå. jag måste bli klar med 32 snart så jag hinner med 33 och 34 oxå... ja, jag får slita men nu är det bara en termin kvar och jag ska fan imej kämpa och klara 275 i meritpoäng, jag kan klara det!

så för att göra det hela lite mer rimligt ska jag se till att få en kanonsömn inatt så lir det plugg som bara den imorgon!


evelina, vi kan klara det här! right?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

troligen en jäkla utmaning! men när du är runt omkring klarar jag allt! <3

2010-03-30 @ 20:56:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback