josefinedahlstedt

sweet dreams are made of chees

2010-03-04 @ 21:25:59


  • det är skönare att ligga på tjockmattan än att springa i den
  • lisas skor luktar mat
  • marcus har inga vänner att vänta på
  • bella är en mycket krävande läsare
  • jag är grym på att beställa avslutningströjor
  • östergötland har 6 platser i D16 till usm, jag är väldigt orolig om jag kommer med... MAHA!
  • bullarna på bagarstugan är mycket goda
  • min mamma förstår sig inte riktigt på sig vår eds
  • det är kyligt i mitt rum
  • lisa dog idag 20,47 R.I.P
  • jag äter en halstablett som legat på bussgolvet
  • frida tror att papperna flyger genom luften när man faxar
  • jag sakanar konfan
  • klassen har typ 29 steg kvar att redovisa denna vecka
  • jag kommer inte redovisa mitt steg
  • jag och bella är smarta när vi jobbar mer projektprov 35 tillsammans

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lindi

alla gånger är det bäst att ligga på mattan. Men hellre att jag sitter i ring runt en konfaeld MED DEJ OCH ALLA SKÖNINGAR.:D



säg någon som inte saknar det.:(

2010-03-04 @ 22:53:32

Postat av: karin :)

HAHAHA, ofta 6 stycken! :) då kanske till och med frida bergstarnd kommer med ;P

2010-03-05 @ 17:00:19

Postat av: lindi

haha, ingen fritid alls inte. men krävamde sambo som vill att nya köp skall uppvisas på bloggen.



eller jo, kanske lite förresten xD <33

2010-03-05 @ 18:04:18
URL: http://gniretneiro.blogg.se/

Postat av: Anonym

förlåt mig då för jag vill ha någonting att läsa!



jag tycker synd om oss ):



och jag älskar fridas intelligens :D

2010-03-05 @ 22:43:28

Postat av: bella

jag hatar när man ska kommentera på din cpblogg för namnet sparas ju aldrig som den alltid gör annars ):

2010-03-05 @ 22:47:09
URL: http://isabellafrid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback