josefinedahlstedt

jag lever och är hel!

2010-03-28 @ 14:47:48

hemkommen från en helt fantastisk vecka i tänndalen med familjen malmström. jag har haft det obeskrivligt bra och vädret har varit på vår sida nästan alla dagar. roligt som bara den har det varit oxå. vi har hunnit med en massa saker skidåkning, snowboardåkning som jag verkligen inte ser det roliga med, längdskidåkning, snöbollskrog, herrepåtäppan och massa skratt och bus! så jag är mer än nöjd med veckan. lisa, du är min bästavän och jag älskar dig<3

japp, så nu idag tänkte vi först att unna oss en skön sovmorgon efter en slitig vecka, men nej! är man hurtigbulle så är man väl. så gick upp vid kvart i åtta (nio) och sen åkte vi iväg till sörsjön för att få springa en bana så här innan tävlingspremiären som är i helgen, hur bra gick det att springa då? usch, helt värdelöst. massa snö i skogen, kallt om fötterna och nej inte alls kul! men jag hoppas att det är mycket mindre snö i skogarna nere i blekinge så att det blir en kanon helg. åh, det ska bli så roligt., bara att få träffa alla känns riktigt kanonkuL!!!  men nu har jag lite plugg att ta igen så nu måste jag sätta igång med det.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback