josefinedahlstedt

everything changes.

2010-03-31 @ 20:44:12



jag är sjukt trött just nu och funderar starkt på att krypa ner i min säng snart! ae och sen så gick dagens träning sjukt segt, jag klara lixom inte av att springa snabbt. men lisa peppa som bara den och jag fick nog ut lite av det iaf.
skolan har varit lite småseg men jag har haft en held del kul oxå. men det hela skulle kunna beskrivas med smärta. jag menar, det är ju inte direkt superskönt att bli kinesisk barnförlamad! men jag lever och fick hämnas lite iaf, yeah! sen känns allt lite småjobbigt och jag förstår inte riktigt vad som händer med allt, jag förstår verkligen inte. men imorgon taggar vi muntliga nationella i matte som bara den.
men nu ska jag samla energi för att överleva morgondagen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback