josefinedahlstedt

det är så det känns att ha alla bitar på rätt plats

2010-03-09 @ 21:27:59


alvarligt skadad.
som sagt, jag klanta mig på tränigen och lyckades inte hålla mig på benen på all denna is. så wuups så låg jag där på marken med benen åt alla håll. ett blödande sår på knäet och lite känningar är handflatan, usch. men jag lever!

somsagt, jag och julia sprang tillsammans idag på tränigen eftersom vi var tvungna att va extra snabba. det var vi. sen var det vårmöte och vi tjejor fick va modeller och visa tjalves gamla tävlingsdräkter,  vi va riktigt grymma!
sen har jag även haft en toppen dag i skolan och imorgon är vi L-E-D-I-G-A, supersköööönt!
livet rullar på!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Julia

Bra foto! det framhäver verkligen hur hemskt otäckt såret är! xP

2010-04-05 @ 22:23:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback