josefinedahlstedt

live your life like never before

2010-05-27 @ 15:14:43

om två timmar bär det av mot sundsvall! och jag tror jag har lyckats packa ner det mesta jag kan tänkas behöva. hört rykten om att inte vädret ska va på topp men humör ska va det iaf hoppas jag. jag är taggad för en bäst helg med bästa människor!
och sen va ju skolan helt underbar idag, spanskalektionen bjöd på glass ute i parken efter det skrev jag klart textanalysen och nu är ALLT i grundskolan klart för mig, bättre än bäst! så nu är det bara njuta av dom sista veckorna med klassen och alla andra, det kommer bli kanon!
nej nu måste jag ta fram joggingskorna så jag inte glömmer dom, tjarååå och ha ett bra liv. eller helg i alla fall!


















crazzy bild, crazy girl!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback