josefinedahlstedt

over and out

2010-05-26 @ 19:34:41

 

åhyeah imorgon bär det av till örnsköldskvik för usm-läger! lång resa men med mycket nöje kan jag tänka mig.
men innan avfärd ska jag klara av en hel skoldag, där vi ska käka glass på spanskan och sen ska jag renskriva min textanalys och sen bara chilla.
idag efter skolan tog jag, frida och sara en mysig fika på bagarstugan (dock ingen brownie) och snacka mass, vi hade supermysigt och jag diggar er mest tjejer.
lite körigt just nu med allt, jag menar:
  • torsdag-söndag, usmläger
  • måndag-tisdag, mela
  • onsdag, avslutningsmiddag
  • torsdag, vårruset
  • fredag, fixa brännboll
  • lördag, sprintDM
  • söndag, VILA!
men nu borde jag se till att bli klar med den superjobbiga packningen och sen tagga järnet, för det blir en låång bussresa med anna och karin,- det blir tufft!

sen måste jag berätta att jag är djupt demprimerad att johnossi är dagen innan daladubbel, sämsta tänkabara tajmingen.   I.N.T.E. .O.K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback