josefinedahlstedt

just wake up to the sun

2010-05-25 @ 17:05:17




regn, regn & faktiskt lite mer regn. ja hela eftermiddagen har det bara öst ner, mysigt om ni frågar mig. men jag hoppas det kan bli lite uppehåll nu under tiden jag ska ut och springa i skogarna vid sörsjön. skoldagen har varit kanon, jag har fixat mvg:t i NO och det känns superduper, nu har jag en textanalys kvar i musiken att göra. sen är allt mitt jobb på kunskap över! riktigt skönt men lite tråkigt. men jag ser faktiskt fram emot sommarlov nu.
sen så taggar jag usm-läger på torsdag, det kommer bli kanonkul är jag nästan 230% säker på! och mina förberedelser inför att vinna usm i höst kan inte bli bättre än att åka upp dit och träna, wonderful.
nu ska jag packa och dra mig ut i.... regnet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback