josefinedahlstedt

en dag senare

2010-09-26 @ 22:43:53

karin är söttjej och vi taggar daladubbeln!


idag vill jag skriva.
jag har inte mycket att säga mer än att jag mår bra och livet rullar på.
skolan är kanon men lite väl överdrivet med plugg så jag tänkte att imorgon när vi får sluta innan lunch kan jag passa på att se till att få allt gjort.
sen har jag idag sprungit km som inte gick något vidare alls, mina kropp vägrade sammarbeta och min hjärna lyckades inte få någon kartkontakt alls. menmen en andra placering skrapa jag ihop iaf. nu är jag inte jätte trött, detta kan bero på att jag råkade somna förut när jag tänkte läsa naturkunskapen... men snart äre väl bäst att jag kryper ner i min säng så jag kan va superambitiös imorgon!
tycker det är synd att helgen går så snabbt, men nu väntar sängen och lite svenskaboksläsning!
ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback